שומרים על הילדים מכל משמר עם ILock Stop

שומרים על הילדים מכל משמר עם ILock Stop

יוצאים מהבית וחוששים שהילדים הקטנים יטפסו אל החלון ויפלו?

במיוחד עבורכם פיתחה חברת ILock פטנט מתקדם שמדי יום מונע אסונות ומציל חיי אדם.

הנתונים: על פי דוחות משרד הבריאות והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כ-80,000 ילדים מוצאים את דרכם לחדרי מיון כתוצאה מנפילה, 10,000 נזקקים לאשפוז ומעקב ארוך וכ-7 מתוכם מוצאים את מותם כתוצאה מנפילה מחלון. בחלק מהמקרים הפציעות גורמות לנזקים בלתי הפיכים, כגון פגיעות מוח, צוואר ועמוד שדרה.

מי בסכנה?

נפילה מגובה מטר וחצי ומעלה עלולה לגרום להיפגעות חמורה אצל ילדים, כשקבוצת הסיכון המובהקת היא ילדים עד גיל 5. ילדים בגיל זה מתאפיינים בסקרנות רבה, חשיבה מאגית (למשל: “אני יכול לעוף כמו סופרמן”), תחושת סכנה מופחתת ואימפולסיביות. בנוסף, ראשם של פעוטות וילדים קטנים גדול וכבד יחסית לשאר גופם, כך שילד שמנסה להציץ מבעד לחלון עלול לאבד בקלות את שיווי המשקל וליפול, כאשר ראשו הוא האיבר שנפגע ראשון. לכן, חשוב מאוד למגן כל חלון ולא להשאיר פתח לנפילה!

חשוב לדעת: החוק במדינת ישראל אינו מחייב התקנת סורגים בחלונות בבנייני מגורים. כמו כן, אין חובת התקנה של אמצעים אחרים המונעים נפילה מחלונות.

מגביל חלון – הפטנט שמציל חיים

כדי למנוע אסונות אפשריים ולהציל נפשות פיתחו המומחים של ILock, תחת ניהולו של יצחק מויאל, את ILock-Stop -מנעול בטיחותי לחלון שמונע נפילת ילדים מגובה. הפטנט, שזוכה להתעניינות בינלאומית, מגביל את פתיחת החלון עד ל-10 ס”מ לכל היותר. מדובר בכבל בקוטר 2.5 מ”מ, אורך 290 מ”מ מפלדה, שמתחבר לבורג קיים במסגרת החלון. הכבל מתחבר לחלונות קיימים, ישנים וחדשים. המערכת הותקנה בהצלחה במוסדות ציבור רבים, בתי-ספר, בתי-חולים ובניינים גבוהים ברחבי הארץ.

יתרונות מגביל פתיחת חלון, לעומת סורגי מתכת:

  • עשוי מפלדה חזקה עם ציפוי נגד קורוזיה.
  • מיוצר במפעלים בפיקוח תו תקן ישראלי.
  • ניתן להעברה מחלון לחלון, או ממבנה למבנה.
  • אפשרות פתיחה ללא כלי עבודה מיוחדים, לצורך טיפול בחלון או בשעת שריפה.
  • מותקן באופן פנימי השומר על חזות החלון מבחוץ ומבפנים.
  • התקנה עצמית פשוטה וקלה, ללא צורך בקדיחה.
  • זול יותר מסורגים ב-95% – חיסכון כספי ניכר בעלויות מיגון הבית.

אספקה והתקנה:

לפי דרישה. ההתקנה מתבצעת על ידי מתקינים של החברה, או באופן עצמאי על ידי הדרכה ועלון הסבר, כולל סרטון הדרכה מקצועי.

אז כשזה מגיע לביטחונם של הילדים שלכם, לא לוקחים סיכונים מיותרים. צרו קשר עוד היום והזמינו את המנגנון הייחודי ILock Stop גם לביתכם.

להזמנת מתקין מורשה, השאירו את הפרטים:

עוד בנושא

סגר ביטחון לדלת

ברוב הבתים קיימות דלתות הזזה המפרידות בין הסלון למרפסת או בין אזורים אחרים בתוך הבית. הדלתות הללו קיימות בדרך כלל שנים רבות והן נוחות לשימוש. סגר ביטחון נוכחי לדלת מבנה

קרא עוד >>
כל היתרונות במנעול לחלון

מנעול לחלון הוא מנגנון נעילה חדשני המבצע טיפול נקודתי בחלון עצמו ואינו מאפשר מעבר של אף אדם דרך החלון לאור הנעילה ההרמטית. גל הפריצות מדיר שינה מעיניהם של תושבים רבים

קרא עוד >>
מיגון חלונות נגד פריצה
חלונות ממוגנים נגד פריצה

האם אתם שואלים את עצמכם לפעמים, איך אפשר לפרוץ דרך חלונות הזזה, וכיצד אפשר להפוך אותם למאובטחים יותר? פתרון יעיל ומפתיע יכולה להציע לכם חברת איילוק. שם תוכלו לבדוק אפשרות

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: