מנעול לתריס גלילה

מנעול לתריס גלילה

תריסים בבית מעוררים תחושת ביטחון והגנה. ההכרה בכך שזו אשליה היא קריטית. תריס גלילה חשמלי אינו מוגן מפני הרמה ידנית חיצונית. אם התריסים החשמליים אינם נעולים, כל גנב חסר ניסיון יכול להיכנס בקלות לתוך הבית תוך שניות על ידי הרמת התריס בקלות והנחת כל דבר מתחתיו כדי לעצור אותו. בשל כך, חברות הביטוח נזהרות מלבטח בתים עם תריסים אלו. אבל עלי בתים רבים כבר יודעים שיש פתרון לבעיה זו- התקנת מנעול לתריס גלילה חשמלי של חברת איילוק. חברת איילוק הוקמה בשנת 1999, ומספקת כיום מגוון שירותי נעילה ייחודיים במינם לדלתות, חלונות ותריסים כדי להחזיר לכם את תחושת הביטחון הביתה.

היכן יש להתקין מנעול לתריס גלילה חשמלי?

אפשר להציב מנעול לתריס גלילה בתוך בית התריס החשמלי. לאחר התקנת מנעול זה, התריס יינעל באופן אוטומטי. ללא קשר לגודל או משקל התריס, נעילה זו לא מאפשרת להגביהו מבחוץ. היתרונות של נעילת תריסים חשמליים הם:

  • הגנה חזקה מפני פריצות.
  • מתן תחושת בטיחות והגנה.
  • עמידה בסטנדרטים שנקבעו על ידי ספקי הביטוח.

תריס חשמלי עם מערכת נעילה היא בחירה מצוינת שהוכיחה את ערכה שוב ושוב. על מנת להבטיח שהתריס יהיה מאובטח כראוי ויציע את רמת האבטחה הנדרשת בבית, כמעט כל חברות הביטוח קובעות כיום שמערכת איילוק תוצב בתריס. הבית ודייריו יהיו בטוחים יותר כאשר יותקן מנעול לתריס הגלילה.

על מנת למנוע פריצה, כיצד ניתן להתקין מנעול תריס חשמלי?

ישנם מספר סוגים שונים של נעילת תריסים שניתן להשתמש בהם. אם אתם רוצים שהתריסים שלכם יהיו מאובטחים לחלוטין ויגנו על ביתכם ומשפחתכם מפני פולשים, עדיף לפנות לחברה בעלת מוניטין כמו חברת איילוק.

בעזרת השירות המקצועי ומערכת מנעול לתריס גלילה של חברת איילוק, הבית שלכם יהיה בטוח מפני פולשים. אין צורך בפעולה נוספת מצדכם כדי שמערכת הנעילה תפעל. לא תצטרכו להשקיע הרבה זמן, כסף או אנרגיה כדי להרגיש בטוחים. השירות המשתלם ביותר, מהשורה הראשונה והפתרון האידיאלי הם מה שאתם יכולים לצפות כשאתם עובדים עם מנגנוני הנעילה הייחודיים של חברת איילוק.

להזמנת מתקין מורשה, השאירו את הפרטים:

עוד בנושא

טיפ: החלפת גלגלים לחלון הזזה

רוצים לדעת איך להחליף גלגלי הזזה לחלון או דלת המרפסת שלכם? צפו בסרטון: גלגלי החלון שלכם חורקים ומרעישים? הזזת החלון הופכת קשה יותר מפעם לפעם? אולי הגיע הזמן להחליף גלגלי

קרא עוד >>
סורגים שקופים
מגביל פתיחת חלון מבית – איילוק

מוצר חדש וייחודי שנועד למנוע מעידת ילדים מחלונות מחפשים פתרון מיגון חלונות למניעת נפילת ילדים מגובה? לא בטוחים מה לעשות כשאינכם משגיחים עליהם? מגביל פתיחת חלון הוא הביטחון החדש שלך, הפטנט

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: