מנעול לתריס חשמלי

מנעול לתריס חשמלי

רכישת תריס חשמלי היא החלטה נבונה. אבל, להגנה מקסימלית, תריסים אלו חייבים להיות מצוידים במנעול אמין. ישנו מבחר גדול של אפשרויות נעילה עם מחירים, עיצובים ורמות אבטחה שונות, אבל כולם נועדו להגן עליכם מפני פריצה. מנעול לתריס חשמלי מורכב בתוך הקופסה או על גיליון התריס. עם הטכנולוגיה החדשנית של חברת איילוק, לאחר התקנת הנעילה על התריס, אף אחד לא יידע על כך, מה שיגביר את רמת ההגנה על הבית או העסק שלכם.

מנעול לתריס חשמלי- סוגי נעילה שונים

תריס חשמלי מצויד במערכת אוטומטית להעלאת התריס. מנעול לתריס חשמלי נבחר בהתאם לסוג הבקרה.

  • במערכות האוטומטיות הנעילה המתאימה היא אלמנט חוסם. זה לא מאפשר לתריס לעלות, זה חוסם אותו. אי אפשר לשבור את המנעול. אם אין חשמל, ניתן להסיר את מנעול התריס ולהרים אותו ידנית. אבל בשביל זה צריך גישה למנגנון אשר מחובר בתוך הקופסה של התריס.
  • מנעול ידני הוא מנגנון נעילה פשוט. בלוח (האחרון ממש), במקום אלמנטים פנימיים מותקנים שסתומים הניתנים להזזה ידנית. הם מונחים כנגד החריצים ומתאימים לשימוש פנימי.
  • מערכת איילוק המשוכללת אשר מאפשרת נעילת התריס בקלות.

איזה סוג מנעול לתריס חשמלי לבחור תלוי בסוג המערכת שבה נעשה שימוש ובדרישות. המטרה היא למנוע אפשרות של הרמת התריס, וכך למנוע פריצה.

יתרונות המנעול לתריס חשמלי

המנעולים החדשניים של חברת איילוק יכולים לעמוד בעומסים גדולים פי כמה מאחרים. הם מפחיתים את הבלאי של התריס. האמינות של המנעול מובטחת. אלמנטי נעילה עשויים  מחומרים בעלי רמת חוזק גבוהה.  אפשרות התקנה פשוטה הופכת שיטה זו לאוניברסלית. התחזוקה והתפעול של מנעול לתריס חשמלי פשוטים ביותר. היתרון של מנגנון זה הוא שניתן לנעול אותו בכל מצב.

בבחירת מערכת נעילה מתאימה, כדאי לשים לב לשיטת הנעילה. חשוב לבחור ולהתקין מנועל שאינו נראה לעין, מה שמוסיף לרמת ההגנה מפני פריצות. אם אתם רוצים להרגיש בטוחים בבית שלכם, ולדעת שלא ניתן יהיה לפרוץ את התריס החשמלי שלכם, צרו קשר עם חברת איילוק, ורכשו את מנגנוני הנעילה ה

חדשניים שלהם במחירים נוחים במיוחד!

נעילת תריס חשמלי

מה המשמעות של נעילת תריס חשמלי? לאחר הכנסת המנעול בתוך ארגז התריס, לחיצה על התריס עד הסוף נועלת את המנגנון החשמלי, ואתם יכולים להיות בטוחים ששום פורץ לא יכנס דרכם. שום כוח חיצוני לא  יוכל להרים את התריס החשמלי. אתם בהחלט יכולים להרגיש בטוחים בבית שלכם בעזרת התקנת נעילה לתריס החשמלי.  לכן, אם בבית שלכם יש תריסים חשמליים, תוכלו לאבטח אותם על ידי התקנת מנגנון איילוק המותאם לנעילת תריסים חשמליים. חברת איילוק משתמשים בסוג מיוחד וחדשני של מנעול תריס חשמלי אותם ניתן להשיג רק דרך החברה.

נעילת תריס חשמלי- מה חשוב לדעת לפני התקנתה?

ישנם מנעולי תריס אלקטרוניים שצריכים להסיר מפלסים רבים מהחלק העליון של התריס כדי להתקין. בקופסת תריס עם פחות שלבים, המדרגה העליונה צריכה לשאת משקל כבד באופן לא פרופורציונלי. לפיכך, השלב העליון ייפרד בסופו של דבר משאר התריס. על מנת שהתריס יתגלגל בצורה חלקה, השלבים שלו חייבים להיות ארוכים מספיק כדי להגיע למוט הגלילה. אם הייתם שואלים כל יצרן של תריסים חשמליים, ההמלצה שלו היא לא לשנות את המבנה של התריס. בעזרת התקנת נעילת תריס חשמלי מבית איילוק, איל לכם את הצורך לשנות את המבנה של התריס ולא תצטרכו לפרק אותו כדי להסיר אף אחד מהשלבים מהחלק העליון שלו.

איך לבחור את מנגנון הנעילה המתאים?

כדי לסייע לכם בבחירה מושכלת של נעילת תריס חשמלי, שימו לב לפרמטרים הבאים:

  • בעזרת התקנת מנעול איילוק לתריסים אתם תחסכו כסף רב בטווח הרחוק- לא יהיה לכם צורך לפרק את התריס מה שלא יגרום לשום נזק בתריס, כמו כן, אתם תוכלו למנוע בקלות פריצות לביתכם, מה שיחסוך לכם לא רק עוגמת נפש אלא גם הרבה כסף.
  • חברות הביטוח יבטחו את ביתכם בקלות וללא בעיות, עם הידיעה שהתקנתם מנעולי איילוק לתריסים החשמליים.
  • אמינות המנעול.
  • החזרת תחושת ביטחון בבית, במיוחד בתים שכבר התרחשה בהם פריצה.

אם אתם מעוניינים בתקנת המנעול המתקדם והאמין ביותר בשוק, צרו קשר עם חברת איילוק, ותהנו משירות מקצועי ואדיב ומחירים משתלמים!

להזמנת מתקין מורשה, השאירו את הפרטים:

עוד בנושא

מנעול לחלון הזזה
נעילת חלונות לא רק נגד גנבים

לחלונות בבית יש כמה תפקידים, להגן עלינו מפני קור ורוחות, למנוע את כניסתם של פורצים לא רצויים ולהגן על הילדים כך שלא יוכלו לצאת מהחלון וליפול חלילה למטה. מערכת נעילה

קרא עוד >>
כל היתרונות במנעול לחלון

מנעול לחלון הוא מנגנון נעילה חדשני המבצע טיפול נקודתי בחלון עצמו ואינו מאפשר מעבר של אף אדם דרך החלון לאור הנעילה ההרמטית. גל הפריצות מדיר שינה מעיניהם של תושבים רבים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: