האם דלת ההזזה שלנו באמת נעולה? דברים שחשוב לשים לב

האם דלת ההזזה שלנו באמת נעולה? דברים שחשוב לשים לב

דלת הזזה שהיא גם דלת חיצונית כמו במרפסת, או במטבח בעל כניסה מהחצר עלולה להיות פתח מצוין עבור פורצים שמחפשים את דרכי הגישה הנוחות ביותר כדי להיכנס הביתה.

קורים מקרים שבהם בני הבית יוצאים ושוכחים לנעול את הדלת או לחילופין מקרים של דלתות הזזה שהותקנו בפשטות רבה ללא אמצעי הגנה יעילים, כך שקל מאד לפתוח אותן באמצעות מברג או כל כלי חד אחר.

המטרה היא לנעול את דלת ההזזה בצורה הרמטית עם פתרונות נעילה, כך שלא יהיה אפשר לפתוח אותה לחלוטין. לצורך כך יש צורך בהתקנת מנגנון בטיב מעולה ששמו מערכת נעילה מתקדמת – I LOCK BLOCK הפועלת על פי פטנט ישראלי פורץ דרך אשר אנחנו פיתחנו ואשר אינו מאפשר את פתיחת הדלת כך שאדם לא יוכל לעבור דרכה.

הייחוד של מערכת נעילה מתקדמת

המערכת החדשנית ממוקמת בתוך כל אחד משני המשקופים של דלת ההזזה אשר כוללים שלש נקודות נעילה לאורך כל אחד מהם וזאת במקום נקודת נעילה אחת הקיימת היום. חוזקם ועמידותם של שלוש נקודות הנעילה הללו יוצרים קיבוע מאסיבי של כנף הדלת. עקב כך אף אדם אינו מסוגל לעבור ולכן הפורצים לעיתים מנסים את מזלם אך אינם מסוגלים להיכנס לדירה.

התקנת המערכת נעשית בדרך פשוטה ומאד מהירה בהתאם להנחיות שמקבלים באריזת המתקן. בדרך זו אנחנו פותרים את הבעיה של ביטחון בני הבית והרכוש הקיים בו תוך פרק זמן קצר והלקוח יכול להיות רגוע שביצע פעולה חשובה מאד להגנת המשפחה.

הסיכון בדלת הזזה

דלת הזזה היא פריט שבדרך כלל קל מאד לפרוץ אותה. לכן חברת הביטוח דורשות להתקין הגנות ספציפיות כמו סורגים או מנעולים יקרים טרם הפעלת הפוליסה הביטוחית. ללא אמצעי הגנה הפוליסה לא תופעל ולבית הספציפי לא יהיה ביטוח. אפשר לפתור את הבעיה על ידי התקנת מנעול לדלת הזזה המתקדמת שלנו אשר קיבלה את אישורן של חברות הביטוח לאור התפקוד הייחודי שלה המשמש מעצור מעשי והגנה אופטימלית על דלת ההזזה.

השימוש במערכת זו מאפשר ללקוחות להתקין אותה בלבד ללא צורך במערכות מתוחכמות אחרות או במערכת מיגון נוספת כמו סורגים או מנעולים מסוגים שונים. בדרך זו הלקוחות חוסכים סכום כסף ניכר כיוון שהעלויות של המערכת הנעילה המתקדמת פחותות באופן משמעותי מכל אמצעי המיגון האחרים כמו סורגים ומנעולים בעלי זרועות רבות שערכם מגיע לכמה אלפי שקלים.

רכישת מערכת הנעילה המתקדמת

יתרונותיה הגדולים של מערכת הנעילה המתקדמת שלנו מכים גלים ולקוחות רבים מזמינים אותן באתר האינטרנט של החברה. המשלוח מגיע מהר כך שאפשר להתקין לבד או להזמין את המתקינים שלנו אשר יבצעו את ההתקנה בדרך יעילה.

זה הזמן לקבל החלטה ולהזמין את המוצר האיכותי לביתכם.

 

להזמנת מתקין מורשה, השאירו את הפרטים:

עוד בנושא

סגר לחלון אלומיניום – על ההבדל "הקטן" בין סגור לנעול

לאחרונה, נתקלנו בתופעה מצערת ומדאיגה באינטרנט בה המון חנויות מקוונות מציעות מנעולים לחלונות אלומיניום, אך לדאבוננו, חלקן מציעות פתרונות נחותים מאוד המיוצרים מחומרי גלם זולים, הלוקים בחסר בלשון המעטה, ברמת הבטיחות.

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: