נעילת חלונות לא רק נגד גנבים

נעילת חלונות לא רק נגד גנבים

לחלונות בבית יש כמה תפקידים, להגן עלינו מפני קור ורוחות, למנוע את כניסתם של פורצים לא רצויים ולהגן על הילדים כך שלא יוכלו לצאת מהחלון וליפול חלילה למטה.

מערכת נעילה מתקדמת 

מערכת נעילה לחלונות הזזה מתקדמת היא פטנט ייחודי ממפעלנו אשר מגביל פתיחת חלון לא רצויה. באמצעות מנגנון פשוט מאד החלון נעצר לאחר כברת דרך קצרה ומעבר לכך, אי אפשר להסיע אותו על המסילה עד סופה.

הפתח הצר שנוצר אינו מאפשר מעבר אדם ולכן פורצים אינם מסוגלים לחדור לדירה וילדים או מבוגרים לא יוכלו לצאת דרך החלון ולהגיע למצבים מאד מסוכנים. הצלחתו הגדולה של הפטנט שלנו, הובילה למכירות משמעותיות ביותר ברחבי הארץ.

התקנה קלה של מערכת הנעילה המתקדמת 

המערכת מורכבת מכבל אשר מתחבר למסגרת הקיימת בחלון. בפעולה טכנית פשוטה שולפים את החיבורים הקיימים, משחילים פנימה את הקצה של הכבל בצד אחד ולאחר מכן מבצעים פעולה זהה גם בצד השני, לאחר מכן מחברים חזרה את החיבורים למקומם הקודם. התוספת של חוט הכבל אינה מפריעה לסגירת החיבורים כיוון שזו לא תוספת של שטח אלא רק חוט שמושחל פנימה למבנה הקיים. בעזרת מפתח אלן מחזקים היטב את החיבורים ולאחר כמה דקות המערכת כבר מותקנת.

מדובר בהליך טכני אשר אורך כמה דקות, כל אדם בעל חוש טכני יכול לבצע זאת לבד או לחילופין מתקין שלנו יגיע ברצון לבית הלקוח ויבצע את ההתקנה באופן מקצועי ומהיר, ללא יצירת לכלוך וללא צורך בפעולת קידוח כלל.

הכרה במערכת הנעילה המתקדמת על ידי חברות הביטוח 

כל מי שמבטח את העסק או את ביתו נדרש לבצע כמה פעולות כדי להגן על הרכוש מפני פורצים. מערכת נעילת חלונות המתקדמת שלנו הוכרה על ידי חברות הביטוח כמערכת אשר מונעת כניסת גנבים ולכן הימצאותה היא נקודה מהותית בנתוני הפוליסה לכיסוי הרכוש בעסק או בבית כיוון שקיימת הגנה שמונעת כניסה של זרים על כל ההשלכות של כניסה זו.

מדובר בצעד אקוטי וחשוב מאין כמוהו כיוון שרכישת פריט זה לא יקרה, אך היא מייתרת את הצורך לרכוש אמצעי הגנה אחרים שעלותם היא פי כמה וכמה. כך שהתקנת המערכת המוצלחת יוצרת חיסכון כספי משמעותי מאד בכל מיקום.

רכישת מערכת הנעילה 

מי שמעוניין לרכוש את המערכת יוצאת הדופן עבור כל החלונות בהיקף הדירה, יכול להגיע למפעל או לחילופין לרכוש את הכמות הנחוצה לו דרך אתר האינטרנט של החברה והמשלוח יועבר לביתו בהקדם. כל לקוח מוזמן לבחור את הדגם המתאים לו ביותר מתוך ההיצע הקיים שמותאם לכל סוגי החלונות המותקנים בבתים.

לאחר ההתקנה תחושו הרגשת ביטחון ושקט נפשי עקב העובדה שהגנתם כראוי על ביתכם ובעיקר על ילדיכם וזאת כדי למנוע אסונות נוראיים.

להזמנת מתקין מורשה, השאירו את הפרטים:

עוד בנושא

כל היתרונות במנעול לחלון

מנעול לחלון הוא מנגנון נעילה חדשני המבצע טיפול נקודתי בחלון עצמו ואינו מאפשר מעבר של אף אדם דרך החלון לאור הנעילה ההרמטית. גל הפריצות מדיר שינה מעיניהם של תושבים רבים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: