סגר ביטחון לדלת

סגר ביטחון לדלת

ברוב הבתים קיימות דלתות הזזה המפרידות בין הסלון למרפסת או בין אזורים אחרים בתוך הבית. הדלתות הללו קיימות בדרך כלל שנים רבות והן נוחות לשימוש.

סגר ביטחון נוכחי לדלת

מבנה המנעול הנוכחי מורכב מנקודת נעילה אחת שצד אחד שלה קיים על הכנף הימנית וצד שני שלה מותקן על הכנף השמאלית.

הדלת אומנם סגורה הרמטית ומגנה על המשפחה מפגעי מזג אויר כמו רוחות וגשם אך היא אינה מגינה עליה מפני גנבים, כיוון שמסתבר שקל מאד לפרוץ נעילה זו. גנב המגיע לחלק החיצוני של הדלת מסוגל בעזרת מברג פשוט להרים את אחת הכנפיים כלפי מעלה, לנער את הדלת קלות והמנגנון נפתח. כך באין מפריע הגנב נכנס הביתה כשהדיירים לא בביתם או כשהם ישנים באישון לילה ומצליח בדרך כלל לגנוב כספים וחפצים בעלי ערך כספי או סנטימנטלי גבוה.

השיטה הישנה הייתה טובה לשנים עברו אך במציאות הישראלית היום יומית היא איבדה את אפקט ההרתעה ולכן משפחות רבות חיפשו פתרונות טכנולוגיים חדשניים שיגנו עליהם באופן אופטימלי.

הפתרון המבריק לדלתות ההזזה

כדי להגן על בני המשפחה פותחה שיטה חדשה אשר באמצעותה מתקינים על כל כנף של דלת הזזה שלושה נקודות נעילה הממוקמים בתוך הפרופילים ומקובעים למשקוף. מנעול לדלת הזזה מתאים לחלונות חדשים וישנים ללא צורך בקדיחה בשיניו מראה החלון והנוף. זוהי המצאה ישראלית היוצרת לראשונה חשיבה ומציאות חדשה.

מדובר בהגנה כפולה ומשולשת שקשה מאד לפרוץ אותה. הגנב יכול לנסות בעזרת מברג וגרימת זעזוע לדלת לנסות לפתוח את הדלת ולנטרל את המנגנונים החדישים אך הוא לא יצליח בכך.

לאור הכמות הגדולה של הפריצות לבתים ולבתי עסק בשנים האחרונות, מדובר בפתרון מושלם וברעיון גאוני אשר מקנה שקט נפשי לכל המשפחות.

זו הסיבה שמשפחות רבות פנו אלינו לאחרונה וביקשו שנתקין להם דלתות הזזה הכוללות iLock במיקומים שונים בבית וביציאה למרפסות או לחצר.

ההבדל בין נקודת נעילה אחת שאפשר להזיז אותה עם מאמץ פיזי קל מול שלש נקודות נעילה באמצעות מנגנונים חדשניים היא תהומית ולכן מומלצת מאד לביצוע.

מגמת עלייה בפריצות

דבר נוסף שמטריד רבים הוא העובדה שפעמים רבות ילדים נשארים לבד בבית, במיוחד לאחר שעות הלימודים עד שאחד ההורים שב הביתה. אם חלילה פורץ יחדור הביתה כשהילד או הילדים לבד, מדובר בטראומה משמעותית לצעירים מעבר לכל נושא הגניבה והשלכותיה.

כל מי שעוסק בתחום הביטחון האישי כמו אנשי המיגון, האזעקה, הסורגים, האלומיניום והמצלמות הגלויות והנסתרות מודעים לעלייה החדה במקרי הפריצה שקורים יום יום ולילה לילה. בסרטונים רואים בבירור את הקלות של פתיחת הדלת על ידי הגנב והמהירות שבה הוא חודר הביתה.

זו הסיבה שרבים מהם ממליצים ליצור את הסגירה ההרמטית בת שלושת נקודות נעילה על כנפי דלתות ההזזה כדי למנוע את כניסתם של האורחים הלא רצויים הביתה או לבית העסק.

להזמנת מתקין מורשה, השאירו את הפרטים:

עוד בנושא

מנעול לחלון הזזה
נעילת חלונות לא רק נגד גנבים

לחלונות בבית יש כמה תפקידים, להגן עלינו מפני קור ורוחות, למנוע את כניסתם של פורצים לא רצויים ולהגן על הילדים כך שלא יוכלו לצאת מהחלון וליפול חלילה למטה. מערכת נעילה

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: