כל המידע שאתם צריכים לדעת לפני שאתם קונים מגביל פתיחה לחלון

כל המידע שאתם צריכים לדעת לפני שאתם קונים מגביל פתיחה לחלון

יש רגעים שבהם אנחנו פשוט רוצים קצת אוויר צח שיכנס לחדר דרך פתח קטן, פעמים אחרות אנחנו רוצים לפתוח את החלון לרווחה ולהיות בטוחים שהוא לא ייסגר, ולפעמים חשוב לנו לאבטח את החלון ולדאוג שאף אחד לא יצליח לפתוח אותו- בפרט לא הילדים. בכל אחד מהמקרים הללו, ניתן להשתמש בשיטה פשוטה המכונה מגביל פתיחה לחלון הזזה. את המערכת ניתן להתקין בקלות בעזרת הצוות המקצועי של חברת איילוק.

מגביל פתיחה לחלון- מה זה?

אחת הדרכים למנוע מחלון הזזה להיפתח יותר ממה שצריך היא להשתמש במנגנון מגביל פתיחה לחלון, שהוא רכיב שעשוי להיות מחובר למסילה של החלון. הגבלת פתח החלון למצב מסוים בין אם סגור באופן מלא ללא יכולת לפתוח אותו, לבין אפשרות של פתיחה מוגבלת, מצב זה אפשרי על ידי מנגנון מגביל אותו ניתן להתקין בכל חלק ובכל נקודה של המסילה. לדוגמה, אם אתם חייבים לצאת מהבית בזמן שהילדים לבד, אבל אתם חושים שהם עלולים לפתוח את החלון ולתפס דרכו, אתם יכולים לאבטח את החלון, להשאיר פתח קטן ולהציב מגביל חלונות הזזה. במקרה זה אתם יכולים להיות בטוחים שהחלון יישאר סגור מכיוון שמגביל הפתיחה לא יאפשר לו להיפתח.

להבטיח את שלומם של הילדים בעזרת מגביל פתיחה

מעבר ליכולת להגן מפני פתיחת חלון על ידי פורצים מבחוץ, מגביל פתיחה לחלון הזזה מביא איתו שימושים פוטנציאליים, כמו אבטחת החלון בחדרי ילדים. יש לשקול התקנת מגביל פתיחה מחלקו הפנימי של החלון בנוסף למנגנון הנעילה המובנה אם אתם גרים בקומת הקרקע או בקומה הראשונה וחוששים שפורץ מיומן יכול לטפס בקלות לחלון שלכם כדי להיכנס לבית שלכם. כל עוד מגביל הפתיחה מוצב בחלק הפנימי של החלון, אף אחד מחוץ לבית לא יוכל להסיר אותו ממקומו או לפתוח אותו.

מגוון רחב של מגבילי פתיחה המבוססים על מנגנוני נעילה ועיצובים שונים זמינים עבורכם בחברת איילוק  המתמחה במנגנוני נעילה ייחודיים ואמינים. לבדיקת אפשרויות התקנה ושילוב מגבילי פתיחה לחלון שלכם, צרו קשר עם חברת איילוק, וצוות החברה יעניק לכם ייעוץ מקצועי.

להזמנת מתקין מורשה, השאירו את הפרטים:

עוד בנושא

ביתי הוא מבצרי עם ILock Block

משטרת ישראל מדווחת בשנים האחרונות על עלייה של עשרות אחוזים בפריצה לבתים. הגנבים נעשים מתוחכמים ונועזים יותר, וכדי להתגונן מפניהם אתם זקוקים למומחים הטובים ביותר. תופעת הפריצות לבתים הפכה למכת

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: