איך אתם יכולים לשמור על הביטחון שלכם עוד היום?

איך אתם יכולים לשמור על הביטחון שלכם עוד היום?

אנחנו כבר לא חיים בעידן התמימות שהיה בעבר, אנחנו חיים בעידן בו המציאות לעיתים, עולה על כל דמיון. לא, אתם ממש לא מדמיינים זאת, היום אתם, בתור בעלי בתים, נדרשים להגן על הנכס שלכם יותר מאי פעם בעבר. יתרה מזאת, בעידן בו רבים מחביאים מוצרים יקרי ערך בבית ואפילו יש מי שמפעילים את העסק הפרטי שלהם ממקום מגוריהם, הרי שבלי התקנה של נעילה לחלון הזזה אשר יתן לכם את המענה האולטימטיבי, תישארו חשופים לפורצים וגנבים. במאמר הבא נדבר על פתרון מתקדם, לאור ההתפתחויות של השנים האחרונות.

למה בכלל להתקין מנעול מהסוג הזה?

הרי אתם יכולים להגיד כי יש לכם כבר נעילה לחלון הזזה או שבמידה ואתם רוצים להתקדם, הרי שתמיד אפשר לפנות לפתרון דיגיטלי. אבל, יש כמה טעויות בהנחות היסוד הללו. ראשית, נעילה לחלון הזזה, כמו שאנחנו מכירים אותה היום, כל עוד לא התקדמתם למנעול טוב יותר ואפקטיבי, הרי שאתם נותרים חשופים לפריצה מהירה ויעילה של כל מפגע. שכן, המנעול השכיח בשוק של היום, מכיל נקודת נעילה יחידה, אותה אפשר לפרוץ בקלות. לגבי פיתוח דיגיטלי נגיד כי לא רק שהמחיר יקר בהרבה, אלא שמכשיר חשמלי דווקא עלול להפוך למטרד. שכן לעיתים יש תקלות המונעות לא רק מהפורצים לפתוח את החלון, אלא גם מכם. לכן, אנחנו ממליצים לכם על נעילה לחלון הזזה בעל שלושה מנעולים, מבית היוצר של איילוק.

מה אנחנו מציעים לכם הלכה למעשה?

ההצעה שלנו כוללת את הדברים הבאים:

ראשית, אנחנו נהיה כאן כדי להתקין את המנעול ולוודא כי הכל עוד כמו שצריך. אל דאגה, אנחנו מחזיקים באנשי מקצוע מעולים היודעים לבצע את העבודה היטב, על הצד הטוב ביותר. שנית, אנחנו ממליצים לכם על התקנה של מנעול מהסוג הזה משום שהוא נוח לתפעול, המחיר שלו נגיש והוא כולל שלוש נקודות ממשק, בין החלון למסגרת, כך שרמת האבטחה עולה באופן כמעט מיידי. שוב, אנחנו נהיה שם עבורכם לאורך כל תהליך ההתקנה וגם לאחר מכן.

מחכים לכם ממש עכשיו

חברת איילוק  חתומה על שלל פתרונות מצויינים עבור חלונות הזזה ללקוחות פרטיים ועסקיים. בין היתר, תוכלו ליהנות ממנעול בעל פטנט ייחודי, המאפשר הגנה מקסימלית בלי לפגוע באסתטיקה. אנחנו מחזיקים באנשי מקצוע מצויינים, אשר יהיו שם עבורכם, על מנת לייעץ וכדי להתקין את המוצר המתאים עבורכם.

להזמנת מתקין מורשה, השאירו את הפרטים:

עוד בנושא

מנעול לתריס חשמלי
מנעול לתריס חשמלי

רכישת תריס חשמלי היא החלטה נבונה. אבל, להגנה מקסימלית, תריסים אלו חייבים להיות מצוידים במנעול אמין. ישנו מבחר גדול של אפשרויות נעילה עם מחירים, עיצובים ורמות אבטחה שונות, אבל כולם

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: