איך תשמרו על המרפסת או הכניסה לחצר?

איך תשמרו על המרפסת או הכניסה לחצר?

החלום הישראלי האולטימטיבי הוא של בית רחב ידיים עם חצר או מעבר למרפסת פרטית. אפשר לומר די בוודאות כי מגיפת הקורונה הובילה לנהירה של ישראלים רבים לחפש פתרונות דיור המאפשרים להם לצאת החוצה, בלי לצאת החוצה. כלומר, להיות במרפסת או בחצר, אבל בלי לצאת מהטריטוריה של המרחב הביתי. הכל טוב ויפה, אבל, כמו שאתם וודאי מבינים, אנחנו, אנשי המקצוע, לא מסתכלים על החצר או המרפסת בקלות ראש, אנחנו מבינים כי יש כאן אתגר מבחינה בטיחותית. גנב או פורץ, בדרך כלל לא יכנסו דרך דלת הכניסה, אלא, ימצאו את נקודת התורפה, במקרה הזה, דלת ההזזה ודרכה, יכנסו הביתה. מנגנון נעילה לדלת הזזה סטנדרטי בדרך כלל לא יעשה את העבודה ולא יתן לכם את הפתרון הטוב ביותר להגנה מפני פורעים. לעומת זאת, ברשותינו פטנט ייחודי אשר יאפשר לכם ליהנות מהגנה מקסימלית. רוצים לשמוע עוד? אנחנו פה.

מה החסרונות של המנעול השכיח?

אמנם, כל דלת הזזה מגיעה עם מנגנון נעילה לדלת הזזה. אבל, כמו שאפשר להבין, אנחנו לא היינו מהמרים על המנעול הסטנדרטי מכמה טעמים. הראשון, המנעול הסטנדרטי למעשה, כולל נקודת ממשק יחידה בין החלון למסגרת החלון. משום כך, הרי שהפורץ או הגנב צריכים להשקיע מאמץ מינימלי בשביל לפתוח את הדלת, שכן, כל שעליהם לעשות הוא לפרוץ את נקודת הממשק האמורה, משהו שייקח להם כמה דקות ספורות לבצע, לכל היותר. מי שמעוניינים להתקין מנגנון משמעותי יותר להגנה על דלת הזזה, בדרך כלל יבחר בסורגים וכיוצא באלו. אבל אז, החסרון הוא בכך שמדובר על אלמנט שעלול להפריע ברמה האסתטית. אנחנו חשבנו על כל האתגרים הללו ויצרנו עבורכם מנגנון נעילה לדלת הזזה, נטול הפגמים האמורים.

אז מה בעצם אנחנו מציעים לכם?

ההצעה שלנו כוללת מנגנון נעילה לדלת הזזה בעל פטנט ייחודי, מבית היוצר של איילוק. המנגנון הוא למעשה כולל שלושה ממשקי נעילה, לאורך דופן החלון, כך שההגנה על המרפסת או החצר, תהיה משמעותית יותר. את הדלת או החלון אפשר לפתוח רק מבפנים כמובן, כך שאתם יכולים להיות רגועים ולהרגיש שיש מה ששומר עליכם באופן הטוב ביותר.

אנחנו נשמח לבוא ולהתקין את המנעול הייחודי אצלכם בבית. עבורינו, אין סיפוק גדול יותר מאשר לאפשר לעוד משפחות ישראליות להיות מוגנות ובטוחות בביתן. לפרטים ומידע נוסף, אנחנו כאן. נשמח לסייע באופן אישי לכל לקוח.

להזמנת מתקין מורשה, השאירו את הפרטים:

עוד בנושא

מיגון חלונות נגד פריצה
חלונות ממוגנים נגד פריצה

האם אתם שואלים את עצמכם לפעמים, איך אפשר לפרוץ דרך חלונות הזזה, וכיצד אפשר להפוך אותם למאובטחים יותר? פתרון יעיל ומפתיע יכולה להציע לכם חברת איילוק. שם תוכלו לבדוק אפשרות

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: