אביזרים לחלונות הזזה

אביזרים לחלונות הזזה

מנעולים לחלונות הזזה חשובים ביותר כי, אבוי, קל לפתוח או לשבור דלתות וחלונות הזזה רק על ידי הרמת החלון, אפילו אין צורך להפעיל כוח. ואז כל מה שנשאר זה לפתוח ולהיכנס. מנערכת הנעילה הסטנדרטית של חלונות ההזזה ברוב החלונות הן פשוטות וניתנות לפריצה בקלות. למרבה הצער, מספר רב של פריצות לבתים התרחשו בשנים האחרונות באמצעות חלונות הזזה שהיו סגורים אך לא מאובטחים בעזרת נעילה לחלונות הזזה . חברת איילוק, אשר הוקמה בשנת 1999, מודעת לבעיה חמורה זו ומציעה לכם מנגנון נעילה חדשני שיעזור לכם להגן על הבית שלכם בקלות מפני פריצות. את מנגנון הנעילה הייחודי ניתן למצוא רק בחברת איילוק, ולהנות ממנעול אמין, עמיד ומשתלם.

איך לפתור את בעיית הפריצה דרך חלונות הזזה?

למרות מאמציהם הרבים, יצרני מנעולי החלונות לא הצליחו למגר את בעיית הפריצה דרך חלונות הזזה, גם לאחר ששכללו וחיזקו את מנגנוני הנעילה הסטנדרטיים שלהם. אבל כיום זמינה חלופה פחות פולשנית ויותר אסתטית אשר מחליפה את הצורך בהתקנת סורגים. חלופה קלה וזולה היא התקנת מערכת נעילה לחלונות הזזה. מנעול זה מתאים לרוב חלונות ההזזה ומוצב בתוך פרופיל האלומיניום בצורה בלתי ניתנת לזיהוי, כך שהוא לא ישפיע על העיצוב המקורי.

התקנת מנגנון נעילה לחלונות הזזה מסייע במניעת פורצים

תפקידה של מערכת נעילה לחלונות הזזה הוא למנוע ממנו להיפתח על ידי אורחים לא רצויים ללא הסכמת הבעלים. כמו כן, התקנת מערכת נעילה לחלונות הזזה יכולה להועיל במקרים הבאים:

  • למנוע פתיחה של החלון על ידי הילדים ללא רשות ההורים.
  • להגן על פנים הבית מפני פריצה של אורחים לא רצויים.
  • לספק את האסמכתא הדרושה עבור חברות הביטוח.

מערכות הנעילה המתקדמות של איילוק תוכננו במיוחד כדי להתאים לכל סוגי חלונות ההזזה, להשתלב עם הסגנון העיצובי מבלי לפגוע בנראות החלון, לספק הגנה מירבית מפני פריצות. אם אתם מחפשים מנעולים איכותיים עבור חלונות הבית שלכם, אין ספק כי המנעולים של איילוק הם הבחירה הטובה ביותר עבורכם. רוצים להזמין ולקבוע התקנת מנועלים על חלונות ההזזה שלכם? לפרטים נוספים חייגו עכשיו

להזמנת מתקין מורשה, השאירו את הפרטים:

עוד בנושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: