מנעול חלון הזזה – ILock Block המחיר לא כולל התקנה מתאים לפרופיל 7000

מנעול חלון הזזה – ILock Block המחיר לא כולל התקנה מתאים לפרופיל 7000

מחיר: 320 ש"ח (המחיר אינו כולל התקנה – התקנה בתוספת תשלום של 300 ש"ח – עד 4 מנעולים, מעל 4 יח' ההתקנה חינם!)

מק"ט: 7000-7

מידות: 22 × 16 × 22 ס"מ

נכון לשנת 2018, על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ומשטרת ישראל, מדווחים כ-28,000 מקרי פריצה לבתים פרטיים ומבנים מידי שנה, הנכללים תחת הקטגוריה עבירות רכוש. אחת מנקודות התורפה הנפוצות המנוצלות לרעה פעמים רבות על-ידי הפורצים היא חולשה שנתגלתה במנגנוני נעילה סטנדרטיים בחלונות מפרופיל אלומיניום, בלגי וסוגי פרופילים שכיחים נוספים. שיפור מערכת הנעילה על ידי התקנת בריח איכותי ממגנת אותו מפני אפשרות פתיחה, גם באמצעות כלי פריצה כדוגמת לום ומברג ואף הפעלת כוח רב.

עקב גל הפריצות הגואה לבתים בשנים האחרונות פיתחנו מנגנון ייחודי מסוגו לנעילת חלונות ודלתות הזזה המבוסס על שלוש נקודות נעילה ובכך מבטיח את ההבדל בין סגור ל-נעול, לנעילה בטיחותית ומלאה. מנעול לחלון דגם איילוק-בלוק (ILock-Block) תוכנן כך שניתן להתקינו באופן עצמאי ללא צורך בכלים מיוחדים או באמצעות מתקין מורשה. המנגנון מותקן בתוך פרופיל דלת או חלון ההזזה ואינו משפיע על עיצובם המקורי. הפטנט הייחודי מיוצר בישראל תחת תקני בטיחות מחמירים ומסופק עם שנות אחריות.

איילוק מתכננת ומייצרת פתרונות בטיחות לבתים, חברות ומוסדות ציבור שנים רבות, צברה ידע רב ושמה לה למטרה לייצר אמצעי הגנה איכותיים בדגש על חווית קנייה מסבירת פנים, חסכון מרבי בעלויות ללקוח ותכנון איכותי לטווח הארוך בכל אספקט הנוגע למוצר, משלב הייצור, ההזמנה ועד ההתקנה והיישום בשטח.

עם מנעולים לחלונות תוצרת איילוק תוכלו לישון בשקט – אנו כה בטוחים באיכות מוצרינו שאנו מציעים החזר כספי מלא במידה ולא תהיו מרוצים עד 30 יום מיום ההתקנה.

להזמנת מתקין מורשה, השאירו את הפרטים:

עוד בנושא

מנעול לחלון הזזה
נעילת חלונות לא רק נגד גנבים

לחלונות בבית יש כמה תפקידים, להגן עלינו מפני קור ורוחות, למנוע את כניסתם של פורצים לא רצויים ולהגן על הילדים כך שלא יוכלו לצאת מהחלון וליפול חלילה למטה. מערכת נעילה

קרא עוד >>
מנעול לתריס גלילה
מנעול לתריס גלילה

תריסים בבית מעוררים תחושת ביטחון והגנה. ההכרה בכך שזו אשליה היא קריטית. תריס גלילה חשמלי אינו מוגן מפני הרמה ידנית חיצונית. אם התריסים החשמליים אינם נעולים, כל גנב חסר ניסיון

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: